00830 |
Έφηβοι – Προβλήματα και ανησυχίες |
Φρανσουάζ Ντολτό, Catherine Dolto, Κολέτ Περσεμινιέ |
|
00960 |
Δημιουργική απασχόληση στο νηπιαγωγείο και στον παιδικό σταθμό |
Παμ Σίλλερ, Τζοάν Ροσσάνο |
|
01283 |
Ποίηση και σχολείο |
Β. Δ. Αναγνωστόπουλος |
|
01420 |
Το παιδί αγγίζει, συνδυάζει και μαθαίνει |
Λαμπρίττα Γκίλμπερτ |
|
01434 |
Τα παιδιά ξαναεφευρίσκουν την αριθμητική. Προεκτάσεις και εφαρμογές της θεωρίας του Piaget |
Constance Kazuko Kamii, Georgia De Clark |
|
01458 |
Μεθοδολογία γραφής της έκθεσης |
Παναγιώτης Α. Τσακρής |
|
01547 |
Πρακτικές λύσεις για κάθε πρόβλημα |
Στέφεν Σάιφερ |
|
01660 |
Παίζοντας με το μωρό σας |
Τζάκι Σίλμπεργκ |
|
01757 |
Δραστηριότητες για το περιβάλλον |
Φράνσις Μακκέυ |
|
01908 |
Δραστηριότητες για το παιδί – θεματική κατάταξη |
Κάθυ Τσάρνερ |
|
02103 |
Για μια αναμόρφωση της προσχολικής εκπαίδευσης |
Constance Kazuko Kamii |
|
02289 |
Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του χώρου (νηπιαγωγείου) στο πλαίσιο του παιχνιδιού |
Ρένα Σιβροπούλου |
|
02290 |
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία |
Αντουάν Γκαλλάν, Ζανίν Γκαλλάν |
|
02509 |
Θεωρία και μεθοδολογία της προσχολικής εκπαίδευσης |
Ευγενία Κουτσουβάνου, Harriet K. Cuffaro, Edna K. Shapiro, Constance Kazuko Kamii |
|
02631 |
100 δραστηριότητες για παιδιά από 3 έως 6 ετών |
Κάθυ Τσάρνερ |
|
02767 |
Κούκλες κουκλοθεάτρου |
Αντιγόνη Παρούση |
|
03085 |
Διδακτική των αρχαίων ελληνικών |
Νίκος Δ. Βαρμάζης |
|
03106 |
Δραστηριότητες για την ανάπτυξη μαθηματικών εννοιών στο νηπιαγωγείο (3 – 7 ετών) |
Λυν Πέτερσον, Παμ Σίλλερ |
|
03545 |
Πώς να συμπεριφέρεστε σωστά. Τα παιδιά συμπεριφέρονται ανάλογα |
Sal Severe |
|
03813 |
Στοιχεία αριθμητικής και θεωρίας αριθμών για το δάσκαλο |
Χαράλαμπος Ε. Λεμονίδης |
|
03873 |
Επικοινωνιακές διδακτικές προτάσεις για το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό |
Άννα Ιορδανίδου, Άννα Φτερνιάτη |
|
03982 |
Όταν λέμε «όχι». Γιατί είναι σημαντικό για τους γονείς και το παιδί; |
Asha Phillips |
|
04020 |
Ερμηνευτικές προσεγγίσεις στη διδακτική της Γεωμετρίας – Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Γεωμετρίας |
|
|
04021 |
Άτλας ανατομίας |
|
|
04024 |
Ανακαλύπτοντας το φυσικό κόσμο – Δραστηριότητες για την προσχολική ηλικία |
Sharon MacDonald |
|
04167 |
Reggio Emilia: Oι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Συλλογικό έργο |
|
04255 |
Ομήρου Oδύσσεια: Πρόταση Ερμηνείας και Διδασκαλίας |
Μαρία Σαμαρά |
|
04313 |
Παραμύθι και αφήγηση στην Eλλάδα |
Μαριάνθη Καπλάνογλου |
|
04602 |
Θέματα διδακτικής για τα μαθήματα των Φυσικών Eπιστημών |
Γιώργος Ζησιμόπουλος, Κ. Καφετζόπουλος, Ειρήνη Μουτζούρη-Μανούσου, Ν. Παπασταματίου |
|
04652 |
Διδάσκοντας και μαθαίνοντας με τις νέες τεχνολογίες – Θεωρία και πράξη |
Αναστασία Δ. Βακαλούδη |
|
04746 |
Η λαϊκή παράδοση και η γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού |
Ζωή Γκενάκου |
|
04970 |
Μια νέα πρόταση διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου |
Χαράλαμπος Ε. Λεμονίδης |
|
05073 |
Η ελληνική γλώσσα, το παιδί και ο λαϊκός πολιτισμός |
Ζωή Γκενάκου |
|
05153 |
Κάτι αλλάζει... Ένας διαφορετικός οδηγός γύρω από τη σεξουαλικότητα |
Zep, Ελλέν Μπρυλλέρ |
|
05167 |
40 + 1 ιδέες για χειροποίητες κάρτες |
Έλενα Ελένη, Γρηγόρης Κανελλόπουλος |
|
05331 |
Πώς να διδάξω μουσική; – 15 ενότητες για τη διδασκαλία της μουσικής στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο |
Δέσποινα Μπογδάνη - Σουγιούλ |
|
05338 |
Το μυστικό για παιδιά ευτυχισμένα |
Steve Biddulph |
|
05340 |
Σχέδια εργασίας στην τάξη και στην πράξη – Στόχος, τρόπος, αξιολόγηση |
Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση, Ζαμπέλ Μουρατιάν |
|
05396 |
Οδηγός κριτικής σκέψης |
M. Neil Browne, Stuart M. Keeley |
|
05442 |
Ο μαγικός κόσμος του κουκλοθεάτρου |
Βίβιαν Δημητράτου |
|
05465 |
Η Nτολτό με απλά λόγια |
Jean-Claude Liaudet |
|
05577 |
Εκπαιδευτικό δράμα και ειδικές ανάγκες |
|
|
05587 |
Πώς να συμπεριφέρεστε σωστά. Tα παιδιά προσχολικής ηλικίας συμπεριφέρονται ανάλογα |
Sal Severe |
|
05597 |
Ζω με τους σεισμούς. Μαθαίνω και προστατεύομαι |
Βασιλική Κουσκουνά-Τσιμπιδάρου, Νικόλαος Πετρόπουλος, Θεόδωρος Τσουνάκος |
|
05598 |
Σεισμοί και άνθρωπος. Ενημέρωση, προστασία, αποκατάσταση |
Συλλογικό έργο, Νικόλαος Πετρόπουλος, Βασιλική Κουσκουνά-Τσιμπιδάρου, Ασημίνα Κούρου, Μαρία Πανουτσοπούλου, Ολυμπία Βαγγελάτου, Ιωάννα Μπεργιαννάκη, Ισαάκ Παρχαρίδης |
|
05730 |
Φάκελοι μυθολογίας |
Jill Norris |
|
05753 |
Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου |
Barbara Backer |
|
05759 |
Μουσείο – σχολείο: Aντικριστές πόρτες στη γνώση |
Γεωργία Κακούρου-Χρόνη |
|
05850 |
Υγιεινή Διατροφή. Για παιδιά 4 – 8 ετών |
|
|
05871 |
Το ψάρι που προσπαθεί – Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας |
Αγγελική Θάνου |
|
05952 |
Όταν τα δάχτυλα... παίζουν θέατρο |
Ελένη Χρυσαφίνη |
|
05958 |
365 πειράματα, ένα για κάθε μέρα |
Ανίτα Βαν Σάαν |
|
05995 |
Πρώτα βήματα: Εγχειρίδιο για τη βασική εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα |
Επιτροπή της Διεθνούς Αμνηστίας Ελληνική |
|
06112 |
Η αστρονομία ως παιχνίδι για παιδιά |
Mireille Hartmann |
|
06121 |
Βασικός άτλας της Τεχνολογίας |
|
|
06122 |
Βασικός άτλας της Οικολογίας |
|
|
06233 |
Παιχνίδια ψυχοκινητικής αγωγής για μικρά και μεγάλα παιδιά |
Dieter Krowatschek |
|
06311 |
Όλη η αλήθεια για τα παιδιά και το διαζύγιο. Διαχειριστείτε τα συναισθήματά σας ώστε να ευτυχήσετε εσείς και τα παιδιά σας |
Robert E. Emery |
|
06365 |
Μικρή ιστορία του κόσμου |
Ernst Hans Gombrich |
|
06375 |
Παιδί και εκπαίδευση στο Μουσείο: θεωρητικές αφετηρίες, παιδαγωγικές πρακτικές |
Συλλογικό έργο |
|
06536 |
Διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία |
Κατερίνα Πλακίτση |
|
06547 |
365 παιδικά παιχνίδια, ένα για κάθε μέρα |
Tom Dahlke |
|
06582 |
Ξέρω να λέω ΟΧΙ |
Χριστίνα Ρασιδάκη |
Ναι |
06653 |
Ο Φρόυντ με απλά λόγια. Εξηγώντας τον Φρόυντ στους γονείς |
Jean-Claude Liaudet |
|
06662 |
Φιλαναγνωσία και Σχολείο |
Συλλογικό έργο |
|
06897 |
Ρυθμικές ασκήσεις στη φυσική αγωγή (περιλαμβάνει audio cd) |
Ελιζάνα Πολλάτου, Κατερίνα Πολυμενοπούλου, Κωνσταντίνα Καραδήμου |
|
06970 |
Παιδικό βιβλίο και φιλαναγνωσία. Θεωρητικές αναφορές και προσεγγίσεις – Δραστηριότητες |
Γιάννης Σ. Παπαδάτος |
|
06971 |
Μαθησιακές δυσκολίες. Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση |
Νίκος Τομαράς |
|
06985 |
Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά |
Deborah M. Plummer |
|
07008 |
Γιώργος Σεφέρης, ο ποιητής και το ποιητικό του έργο. Με αναλυτική αναφορά στον "σχολικό" Σεφέρη |
Νικήτας Παρίσης |
|
07174 |
Έλα στο πάρτι μου – Αξέχαστα παιχνίδια και δραστηριότητες για παιδιά από 3 έως 12 ετών |
Βίβιαν Δημητράτου |
|
07187 |
Προικισμένα μωρά, εμπνευσμένοι γονείς: Για μια άλλη προσχολική ηλικία |
Στέλιος Χ. Παπαβέντσης |
|
07248 |
Μιλώντας στο γιο μου για την ηθική και την ελευθερία |
Φερνάντο Σαβατέρ |
|
07357 |
Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά |
Deborah M. Plummer |
|
07358 |
Τέλος στον εκφοβισμό! Θωρακίστε τα παιδιά σας για μια ζωή |
Joel Haber, Jenna Glatzer |
|
07359 |
Πρακτικός οδηγός για τον σχεδιασμό της διδασκαλίας |
Leila Walker |
|
07360 |
Η τέχνη της διδασκαλίας – Μεγάλες ιδέες, απλοί κανόνες |
Alan Haigh |
|
07385 |
Τα 10 πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το παιδί σας |
Roni Jay |
|
07390 |
Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες. Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις, α΄ τόμος |
Κρυσταλλία Χαλκιά |
|
07429 |
100% ΕΓΩ – Πώς, γιατί και πότε μεγαλώνεις! |
|
|
07550 |
Προικισμένα μωρά, εμπνευσμένοι γονείς: Για μια άλλη προσχολική διατροφή |
Στέλιος Χ. Παπαβέντσης |
|
07554 |
Το διπλό όνειρο της γραφής |
Χάρης Βλαβιανός, Χρήστος Χρυσόπουλος |
|
07582 |
Μιλώντας στον γιο μου για την πολιτική και τη δημοκρατία |
Φερνάντο Σαβατέρ |
|
07695 |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες. Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις, β΄ τόμος |
Κρυσταλλία Χαλκιά |
|
07748 |
Τα αγόρια και η ανατροφή τους στον 21ο αιώνα |
Sue Palmer |
|
07756 |
Από λευκό χαρτί |
Άννα Μπονάρου |
|
07763 |
Κουκλοθέατρο! Τέχνη και τεχνική, έμπνευση και δημιουργία |
Μάγια Μπάριτς |
|
07820 |
Ημερολόγιο πένθους |
Ρολάν Μπαρτ |
|
07821 |
Νίτσε: 99 μαθήματα καθημερινής φιλοσοφίας |
Άλλαν Πέρσυ |
|
07823 |
Η τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο |
Άρτουρ Σοπενχάουερ |
|
07828 |
Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία – Sociocognitive and sociocultural approaches to science in early childhood |
Συλλογικό έργο |
|
07838 |
Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή |
Nicola Morgan |
|
07946 |
Επί σκηνής χωρίς πρόβα |
Δημήτρης Μπουραντάς |
|
08031 |
Τετράδια από το ταξίδι στην Κίνα |
Ρολάντ Μπαρτ |
|
08035 |
Επιστροφή στον μητρικό θηλασμό: Οδηγός επιβίωσης για γονείς και επαγγελματίες υγείας |
Στέλιος Χ. Παπαβέντσης |
|
08041 |
Ο μικρός Έκτορας και τα μυστικά της ζωής |
Φρανσουά Λελόρ |
|
08110 |
Ο πόλεμος της τέχνης |
Στίβεν Πρέσσφιλντ |
|
08212 |
Σχολείο και εξετάσεις... σε πρώτο πλάνο |
Χριστίνα Ρασιδάκη, Σμαρούλα Παντελή |
|
08276 |
Αλλαγές, άγχος, αγωνίες. Πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει |
Deborah M. Plummer |
|
08308 |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες. Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις |
Κρυσταλλία Χαλκιά |
|